zaterdag 6 april 2013

Mother mouse

 
Ach jeeeeee.......
Hoe kon ik dit moedertje nu vergeten zijn?
Eén van mijn allereerste muizen die ik ooit gehaakt heb.
Bij het opzoeken van iets kwam ik haar tegen...
verdrietig een beetje, tuurlijk.
In een tas gefrummeld onder bolletjes wol.
 
 
Ik heb haar snel kennis laten maken met de rest
van de groep:)
 

Direct kwam het moederinstinct naar boven,
koken... voor de familie
ja,ja, muizen houden ook van worteltjes....
 
 

Kijk...
nu is ze helemaal tevreden!
 
 
 

Detail jurkje.
 


12 opmerkingen:

  1. Ahhh gossie ... gelukkig weer helemaal goedgekomen zo met moeder muis hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een familie!!! Wat een super mammie muis, geweldig!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, gelukkig is het helemaal goed gekomen met haar! Ze zijn helemaal een "happy family" samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha een verdwenen moeder ! wat zullen de kinderen ongerust zijn geweest!
    je verzameling groeit en groeit.. net echte muizen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat maak je mooie muizen. Heb je de muizen van Arne en Carlos al ontdekt in hun nieuwe boek? zij staan ook op mijn verlanglijst.
    IK ben van plan om je leuke blog te volgen en heb mij dan ook ineens lid gemaakt. Als je eens graag komt piepen op mijn blog..."danjelspoppenblog" je bent steeds welkom.
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een prachtige muizen seg.
    wou dat ik het ook kon.

    groetjes sannie
    ps: ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb me net lid gemaakt van je blog en op de mijne je blog gepromoot omdat ik vind dat je wat aandacht kan gebruiken! Je maakt zoveel mooie leuke dingen die de moeite waard zijn om te bekijken! Ik ben steeds verbaasd over hoeveel mooie leuke dingen er gemaakt worden en daar hoor jij zeker ook bij :)
    mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/
    Kom gerust eens kijken maar verwacht niet zo'n kunstwerken als bij jou :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dank je wel hoor. En welkom als volger. groeten Francien

      Verwijderen
  8. Hello, do you have the pattern for this mouse. I am in South Africa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute! Where may I get a pattern for the mice (English, french or Dutch, all possible). Have a nice Sunday, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello, don't know, I got the pattern of a friend of mine and returned it to her, sorry.... byebye

      Verwijderen